Proste taktyki, które pomogą Ci zamknąć więcej transakcji

Bez względu na to, jak dobry jest wskaźnik zamknięcia transakcji w zespole sprzedaży, każdy menedżer sprzedaży wart swojej soli będzie stale zadawał sobie pytanie: "Jak możemy to zrobić lepiej?". Oczywiście, jeśli wszystko idzie dobrze, nie powinieneś być negatywnie nastawiony tylko dlatego, że być może istnieje lepszy sposób, ale każdy ambitny umysł będzie dokonywał ponownej oceny i szukał nowych najlepszych praktyk. A jeśli sprawy nie idą tak dobrze, gdy cele nie są osiągane i nacisk wywierany jest przez władze, to oczywiście ważne jest, aby poszukać nowego sposobu na zamknięcie większej liczby transakcji.

Zajmij się typowymi obiekcjami PRZED rozmową telefoniczną

Bez względu na to, jak doświadczony jest Twój zespół sprzedaży, radzenie sobie z dużymi obiekcjami przez telefon może być ciężką pracą; w rzeczywistości jest to jeden z najbardziej męczących aspektów pracy. Konieczność powtarzania w kółko tych samych rzeczy potencjalnym klientom może być dość monotonna. Nie tylko to, ale ludzie często nie przyjmują wiadomości, których potrzebują, gdy mówisz im to bezpośrednio.

Świetnym sposobem na obejście tego problemu jest rozgrzanie potencjalnych klientów artykułami i blogami, które koncentrują się konkretnie na kluczowych zastrzeżeniach i blokadach drogowych związanych z tym, co sprzedajesz. Zarysuj najczęstsze zastrzeżenia, które Twój zespół powtarza w kółko, a następnie współpracuj z zespołem marketingowym lub zewnętrzną agencją, aby na Twojej stronie pojawiły się treści, które je poruszają.

Kampanie masowe

Treści te można wykorzystać do rozesłania do wszystkich potencjalnych klientów w ramach kampanii masowych, ale można również wykorzystać każdy element z osobna do rozesłania do potencjalnych klientów w świetle przeprowadzonych rozmów. Jest to znacznie łagodniejsze podejście do obsługi obiekcji i działa bardzo dobrze w połączeniu ze standardowym podejściem wychodzącym, ponieważ można również wysyłać i kierować potencjalnych klientów do artykułów.

Zajmuj się typowymi obiekcjami, zanim zrobi to prospekt

Innym świetnym sposobem na zlikwidowanie powszechnych obiekcji, zanim pojawią się na horyzoncie, jest sprawienie, by Twoi handlowcy sami je zgłaszali. Uprzedzając obiekcje, eliminujesz je w umysłach potencjalnych klientów podczas rozmowy telefonicznej lub spotkania, zanim będą mieli szansę je podnieść. Jest to prosty, ale skuteczny sposób, aby ludzie widzieli rzeczy po twojemu, przy niewielkiej lub żadnej reakcji.

Automatyzacja finansowa

Nawiązując do naszego poprzedniego punktu, szukając dostawcy usług finansowych, upewnij się, że oferuje on zautomatyzowane decyzje. Jeśli Twój potencjalny klient musi czekać dłużej niż jeden dzień na decyzję, istnieje prawdopodobieństwo, że zacznie szukać gdzie indziej. Zautomatyzowany kredytodawca finansowy będzie w stanie zapewnić Tobie i Twojemu klientowi niemal natychmiastową decyzję, zwiększając szanse Twojego zespołu na zamknięcie transakcji jeszcze bardziej.