Akademickie Kielce

Wspólna organizacja koncertu juwenaliowego na Rynku w Kielcach, wydanie folderu o akademickich Kielcach, a także kampania promocyjna w największych regionalnych portalach internetowych - to elementy budowania marki Kielc jako miasta akademickiego i efekt współpracy pomiędzy miastem Kielce, uczelniami i samorządem studenckim. Tegoroczne juwenalia, a szczególnie koncert na Rynku, były wspólnym - partnerskim przedsięwzięciem Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, Politechniki Świętokrzyskiej i Miasta Kielce.

 

Urząd Miasta Kielce właśnie wydał folder „Akademickie Kielce”. To także efekt współpracy z kieleckimi uczelniami - publicznymi i niepublicznymi, które do tej publikacji przesłały materiały tekstowe i zdjęcia. Na okładce folderu znalazły się fotografie, które przedstawiają studentów Instytutu Sztuk Pięknych UJK oraz studentów z zagranicy, którzy kształcą się na tej uczelni.

 

Folder będzie popularyzował „Akademickie Kielce” podczas akcji promocyjnych uczelni i działań Miasta Kielce. Jest także dostępny online na stronie internetowej Urzędu Miasta www.um.kielce.pl/edukacja/szkoly-wyzsze oraz na stronach uczelni.

 

Jeszcze w tym miesiącu ruszy kampania promocyjna Kielc – jako dobrego miasta do studiowania – w kilkunastu portalach internetowych należących do dzienników wydawnictwa Polska Press. Na potrzeby kampanii powstał film o „Akademickich Kielcach”.