Już bezpośrednio po Festiwalu Muzyki Tanecznej, który w dniach 7-8 września odbył się w Amfiteatrze Kadzielnia, na podstawie danych od Nielsen Audience Measurement opublikowano wysokie wyniki oglądalności tego wydarzenia. Produkcja Telewizji Polskiej S.A., której partnerem było Miasto Kielce, 7 września przyciągnęła do Dwójki 1,99 mln widzów, a w sobotę 8 września - 1,44 mln widzów. TVP 2, transmitując imprezę, zdobyła 15,63 proc. udziału w rynku. W porze nadawania,  przekaz z „Konkursu na Taneczny Przebój Roku 2018” z Amfiteatru Kadzielnia miał najwyższy udział spośród wszystkich telewizji. Na wyraźną prośbę widzów, na antenie TVP2 oraz TVP Polonia, emitowane są dodatkowe powtórki poszczególnych koncertów tego festiwalu.

 

Transmisje obu koncertów, które w ramach Festiwalu Muzyki Tanecznej odbyły się w Amfiteatrze Kadzielnia, cieszą się również ogromną popularnością na kanałach YouTube’a. Na podstawie liczby odsłon relacji występów poszczególnych artystów na tym kanale można zauważyć, że internauci chętniej oglądają przekazy z koncertów z Kielc niż te z podobnej imprezy, która niemal dla 10-cio krotnie większej widowni odbyła się także we wrześniu na płycie stadionu PGE Narodowy. Dla przykładu relację z występu zespołu TOP GIRLS w Kielcach na Youtubie obejrzało ponad 120 tys. użytkowników www.youtube.com/watch?v=XBSfZAMx3AE0, podczas gdy występ tego zespołu zarejestrowany z imprezy pn. „Roztańczony Narodowy” tylko 53 tys. internautów. Innym przykładem jest liczba odsłon występu na Kadzielni lidera zespołu Akcent, który obejrzało już ponad ćwierć miliona widzów (https://www.youtube.com/watch?v=ukEnKXg9GyU). Występ tego artysty na podstawie transmisji z wydarzenia zorganizowanego w Warszawie obejrzało znacznie mniej, bo ok. 150 tys. internautów.