naklejki

Instytut Dizajnu w Kielcach przygotował naklejki z hasłami, które powstały aby przywitać gości, znajomych, klientów powracających do lokali po dłuższej nieobecności, związanej z ich zamknięciem na czas pandemii. Pomysłodawczynią akcji jest Aleksandra Banaś.

 

Kolejne sektory gospodarki są odmrażane i restauracje, kawiarnie, instytucje kultury na nowo stają się miejscem spotkań, a znajomi i dalsza rodzina mogą bez przeszkód odwiedzać się wzajemnie. Frontowe drzwi, witryny czy szyby mogą stać się dobrym nośnikiem treści i wyrazić to, jak dobrze znów móc się zobaczyć.

 

Pierwsze napisy, stworzone na potrzeby akcji przez Dorotę Wąsik, trafiły wczoraj do zaprzyjaźnionych kawiarnii i sklepów. Można je zobaczyć m.in. w kawiarnii Calimero, Choco Obsession, Pizzerii Pod Trójką czy kwiaciarni Bierz go Bukiet.

 

W planach jest stworzenie kolejnych projektów. Ich treść wybiorą mieszkańcy głosując na swoje ulubione hasła. Naklejki po wydrukowania trafią do dystrybucji i znajdą się się w kolejnych sklepach, instytucjach, kawiarniach, a nawet drzwiach mieszkań.