UM Kielce: Koronawirus - obsługa interesantów w Urzędzie Miasta

5 min czytania

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, a także w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uprzejmie prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Miasta Kielce.

Wiele spraw można załatwić drogą elektroniczną lub telefonicznie. W niektórych przypadkach zmianie ulega forma obsługi interesantów.

Biuro Obsługi Interesanta pokój 53 (Rynek 1)

Informacja w zakresie:

  • podatku od nieruchomości,
  • podatku rolnego,
  • podatku leśnego,
  • podatku od środków transportowych,
  • opłaty skarbowej

Informacja telefoniczna:

  • podatek od nieruchomości, rolny, leśny osoby prawne:

wymiar: (41)36-76-338 lub (41) 36-76-329
księgowość, windykacja: (41) 36-76-212 lub (41)36-76-344

  • podatek od nieruchomości, rolny, leśny osoby fizyczne:

wymiar: (41)36-76-006 , (41)36-76-008 lub (41)36-76-053
księgowość, windykacja: (41)36-76-210, (41)36-76-370, (41)36-76-355, (41)36-76-385 lub (41)36-76-346

  • podatek od środków transportowych: (41)36-76-204
  • opłata skarbowa: (41)36-76-212
  • opłata za gospodarowanie odpadami: (41)36-76-118

Miejski Rzecznik Konsumentów

Od 12 marca 2020 roku do odwołania kontakt z Dariuszem Pykiem, Miejskim Rzecznikiem Konsumentów odbywać się będzie tylko poprzez pocztę elektroniczną i telefonicznie.

Kontakt

tel. 41-36-76-592
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Od 16 marca skrócone zostaną godziny pracy Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Komunikacji od godziny 7.30 do 15.30.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska

Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska, zastosował ograniczenia w kontaktach z petentami, wszystkich kontrolach i oględzinach, które miały się odbywać w związku z toczącymi się postępowaniami administracyjnymi. Terminy będą sukcesywnie przekładane zgodnie z możliwościami wynikającymi z przepisów ustawy.

Natomiast referaty, które najczęściej odwiedzane są przez interesantów tj. Referat Gospodarki Odpadami i Referat Zarządzania Energią, Gospodarki Niskoemisyjnej i Mobilności nie przyjmują wniosków osobiście.

Wszystkie sprawy nie wymagające osobistego stawiennictwa prosimy załatwiać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.

**Dane kontaktowe:

tel. 41 36 76 313
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.**

Wydział Geodezji w budynku Urzędu Miasta Kielce ulica Młoda 28 25-119 Kielce. Biura Obsługi Interesanta znajdują się w budynkach Urzędu Miasta Kielce przy ulicy Strycharskiej 6 oraz Rynek 1.

W trosce o zdrowie klientów oraz pracowników w przypadku konieczności załatwienia spraw zachęcamy do korzystania z drogi elektronicznej lub telefonicznej.

Opłaty za udostępniane materiały można dokonać przelewem na konta

  • Opłaty geodezyjne: nr 19 1050 1461 1000 0023 5322 5986
  • Opłata skarbowa nr: nr 38 1050 0099 6450 9000 0000 0000

Informacje dotyczące spraw Wydziału Geodezji będą udzielne telefonicznie pod numerami telefonów lub na adres e-mail.

I. Wszystkie sprawy związane z funkcjonowaniem Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru:
1. Wydawanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów
tel. 41 36 76 868 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Sprawy z zakresu ewidencji gruntów i budynków
tel. 41 36 76 856 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Sprawy z zakresu podziałów nieruchomości, rozgraniczeń nieruchomości
tel. 41 36 76 857 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

4. Sprawy z zakresu numeracji porządkowej
tel. 41 36 76 860 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

5. Inne informacje z zakresu działania Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru
tel. 41 36 76 863, 41 36 76 860 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. Wszystkie sprawy związane z funkcjonowaniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
tel. 41 36 76 854, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 41 36 76 853 , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1. Zgłaszanie prac geodezyjnych
- tel. 41 36 76 6850, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Weryfikacja zgłoszonych prac geodezyjnych
- tel. 41 36 76 853, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Przyjmowanie opracowań geodezyjnych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- tel. 41 36 76 852, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Aktualizacja baz danych
- tel. 41 36 76 848 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5. Koordynacja sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- tel. 41 36 76 849, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6. Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- tel. 41 36 76 842 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sprawy, które można załatwić drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie:

Biuro ewidencji ludności

  • dopisanie do rejestru wyborców

  • dopisanie do spisu wyborców

  • sprawy związane z zameldowaniem oraz wymeldowaniem stałym i czasowym

  • udostępnienie danych jednostkowych

  • złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego

  • zgłosić utratę/zniszczenie dowodu osobistego

Wydział Komunikacji

  • zawiadomienie o zbyciu pojazdu (platforma ePuap)
  • zawiadomienie o nabyciu pojazdu (platforma ePuap)

Urząd Miasta Kielce, um.kielce.pl/, um.kielce.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/art,22190,koronawirus-obsluga-interesantow-w-urzedzie-miasta.html

Autor: krystian