W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, a także w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uprzejmie prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Miasta Kielce.

 

Wiele spraw można załatwić drogą elektroniczną lub telefonicznie. W niektórych przypadkach zmianie ulega forma obsługi interesantów.

 

Biuro Obsługi Interesanta pokój 53 (Rynek 1)
Informacja w zakresie:

  • podatku od nieruchomości,
  • podatku rolnego,
  • podatku leśnego,
  • podatku od środków transportowych,
  • opłaty skarbowej


Informacja telefoniczna:

  • podatek od nieruchomości, rolny, leśny osoby prawne:

   wymiar: (41)36-76-338 lub (41) 36-76-329
   księgowość, windykacja: (41) 36-76-212 lub (41)36-76-344

  • podatek od nieruchomości, rolny, leśny osoby fizyczne:

   wymiar: (41)36-76-006 , (41)36-76-008 lub (41)36-76-053
   księgowość, windykacja: (41)36-76-210, (41)36-76-370, (41)36-76-355, (41)36-76-385 lub (41)36-76-346

  • podatek od środków transportowych: (41)36-76-204
  • opłata skarbowa: (41)36-76-212
  • opłata za gospodarowanie odpadami: (41)36-76-118


Miejski Rzecznik Konsumentów
Od 12 marca 2020 roku do odwołania kontakt z Dariuszem Pykiem, Miejskim Rzecznikiem Konsumentów odbywać się będzie tylko poprzez pocztę elektroniczną i telefonicznie.

Kontakt
tel. 41-36-76-592
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Od 16 marca skrócone zostaną godziny pracy Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Komunikacji od godziny 7.30 do 15.30.


Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska


Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska, zastosował ograniczenia w kontaktach z petentami, wszystkich kontrolach i oględzinach, które miały się odbywać w związku z toczącymi się postępowaniami administracyjnymi. Terminy będą sukcesywnie przekładane zgodnie z możliwościami wynikającymi z przepisów ustawy.


Natomiast referaty, które najczęściej odwiedzane są przez interesantów tj. Referat Gospodarki Odpadami i Referat Zarządzania Energią, Gospodarki Niskoemisyjnej i Mobilności nie przyjmują wniosków osobiście.


Wszystkie sprawy nie wymagające osobistego stawiennictwa prosimy załatwiać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.


Dane kontaktowe:
tel. 41 36 76 313
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Wydział Geodezji w budynku Urzędu Miasta Kielce ulica Młoda 28 25-119 Kielce. Biura Obsługi Interesanta znajdują się w budynkach Urzędu Miasta Kielce przy ulicy Strycharskiej 6 oraz Rynek 1.


W trosce o zdrowie klientów oraz pracowników w przypadku konieczności załatwienia spraw zachęcamy do korzystania z drogi elektronicznej lub telefonicznej.


Opłaty za udostępniane materiały można dokonać przelewem na konta

  • Opłaty geodezyjne: nr 19 1050 1461 1000 0023 5322 5986
  • Opłata skarbowa nr: nr 38 1050 0099 6450 9000 0000 0000

 

Informacje dotyczące  spraw Wydziału Geodezji będą udzielne telefonicznie pod numerami telefonów lub na adres e-mail.

I.    Wszystkie sprawy związane z funkcjonowaniem Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru:
1.    Wydawanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów
– tel. 41 36 76 868 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


2.    Sprawy z zakresu ewidencji gruntów i budynków
– tel. 41 36 76 856 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


3.    Sprawy z zakresu podziałów nieruchomości, rozgraniczeń nieruchomości
– tel. 41 36 76 857 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,


4.    Sprawy z zakresu numeracji porządkowej
– tel. 41 36 76 860 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,


5.    Inne informacje z zakresu działania Referatu Geodezji, Kartografii i Katastru
– tel. 41 36 76 863, 41 36 76 860 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. Wszystkie sprawy związane z funkcjonowaniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
 – tel. 41 36 76 854,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  – tel. 41 36 76 853 ,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


1.    Zgłaszanie prac geodezyjnych
- tel. 41 36 76 6850,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


2.    Weryfikacja zgłoszonych prac geodezyjnych
- tel. 41 36 76 853,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


3.    Przyjmowanie opracowań geodezyjnych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- tel. 41 36 76 852,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


4.    Aktualizacja baz danych
- tel. 41 36 76 848 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


5.    Koordynacja sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- tel. 41 36 76 849, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


6.    Udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- tel. 41 36 76 842 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

 

Sprawy, które można załatwić drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie:

 

Biuro ewidencji ludności

  • dopisanie do rejestru wyborców
  • dopisanie do spisu wyborców
  • sprawy związane z zameldowaniem oraz wymeldowaniem stałym i czasowym
  • udostępnienie danych jednostkowych

Dowody osobiste

  • złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego
  • zgłosić utratę/zniszczenie dowodu osobistego

Wydział Komunikacji

  • zawiadomienie o zbyciu pojazdu (platforma ePuap)
  • zawiadomienie o nabyciu pojazdu (platforma ePuap)