Jak wzmocnić lokalne SEO?

Podobnie jak w przypadku tradycyjnego SEO, musisz opierać się na najlepszych praktykach, aby uzyskać wysoką pozycję w Google. Google traktuje priorytetowo wyniki jakościowe, więc musisz zadbać o wszystkie najważniejsze lementy na swojej tronie.

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Upewnienie się, że Google może skutecznie indeksować Twoją witrynę za pomocą odpowiednich znaczników i kodowania
  • Używanie słów kluczowych w nagłówkach
  • Optymalizacja metaopisu pod kątem długości i trafności
  • Używanie krótkich adresów URL, które wskazują na temat strony internetowej
  • Używanie alt-text i tytułów na obrazach
  • Wartościowa treść dla użytkownika
  • Tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych linków, które pomogą Google lepiej zrozumieć znaczenie strony
  • Maksymalizacja prędkości strony

Dopasuj się do intencji użytkownika

Kolejną integralną częścią dobrego SEO jest dopasowanie intencji użytkownika i dokładne zrozumienie, czego ktoś szuka podczas wyszukiwania. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Na przykład, jeśli ktoś szukał "burger w pobliżu mnie", może chcieć różnych rzeczy: burgera z dostawą, burgera do odebrania z jakiegoś miejsca lub burgerowni, w której można zjeść. Intencja wyszukiwania oznacza określenie, która z nich jest właściwa i zapewnienie, że treść jest odpowiednio dostosowana.

Czasami różnica polega na tym, że intencje wyszukiwania są zniuansowane i trudne do określenia. Jeśli otrzymujesz minimalny ruch lub wysoki współczynnik odrzuceń od wyszukiwanego hasła, może to wskazywać, że nie dopasowałeś intencji.

Celuj w słowa kluczowe, w których wiesz, że możesz dodać wartość do tego, co jest wyszukiwane - czy to temat, czy produkt lub usługa.

Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych

Urządzenia mobilne stanowią ogromną część lokalnego SEO, pozwalając ludziom na wyszukiwanie w podróży i spełnianie ich spontanicznych pragnień. Jest to również idealne rozwiązanie dla gości, którzy mogą nie znać okolicy i polegać na Google jako przewodniku.

Jeśli ktoś wyszukuje Cię na urządzeniu mobilnym, będzie również klikał na Twoją stronę na tym samym urządzeniu. Musisz upewnić się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem tej platformy, aby zaoferować wspaniałe wrażenia użytkownikom i pomóc im przekonać się do korzystania z Twojej marki. Najlepiej, jeśli po zbudowaniu lub dostosowaniu witryny, będzie ona w pełni responsywna, dzięki czemu będzie działać na wielu urządzeniach i w różnych rozmiarach ekranu.