Wazony MODO i kaligrafia na Pop-up KLO w Kielcach - premiera ceramiki i spotkanie twórców

2 min czytania
Wazony MODO i kaligrafia na Pop-up KLO w Kielcach - premiera ceramiki i spotkanie twórców

W piątek 26 września studio Odcienie w Kielcach zamienia się w kolorową scenę designu: marka KLO pokaże nową formę Wazonów MODO ozdobionych kaligrafią Ady Wilgi, a wydarzeniu towarzyszą fotografie, florystyka i muzyka.

  • Przyjdź do Odcieni zobacz Wazony MODO i spotkaj twórczynie
  • Zobacz jak kaligrafia łączy się z ceramiką i fotografią
  • Wejdź porozmawiaj i zainspiruj się muzyką oraz ofertami

Przyjdź do Odcieni zobacz Wazony MODO i spotkaj twórczynie

W piątek 26 września studio fotograficzne Odcienie w Kielcach będzie gospodarzem Pop-up KLO — jednodniowego wydarzenia poświęconego ceramice użytkowej i współpracy trzech artystek: Klaudyny Basy, Ady Wilgi i Kingi Kardynał. Organizatorzy zapraszają od 9:00 do 17:00 na otwartą przestrzeń wystawienniczą z kubkami, kadzielnicami, świecznikami i wazami; od 17:00 do 20:00 zaplanowano oficjalną premierę wazonów MODO oraz pokaz kaligrafii.

Zobacz jak kaligrafia łączy się z ceramiką i fotografią

Klaudyna Basa, założycielka marki KLO, zaprosiła do współpracy Adę Wilgę, gdańską kaligrafkę i florystkę, oraz Kingę Kardynał, która przygotowała fotograficzną oprawę projektu. W materiałach promujących wydarzenie Basa tłumaczyła motywację współpracy słowami:

“Gdy zobaczyłam twórczość Ady, od razu wiedziałam, że musimy zrobić coś razem. Jej liternictwo idealnie dopełnia formę Wazonów MODO” — mówi Klaudyna Basa.
“Na ceramice pojawiają się słowa związane z macierzyństwem i sztuką. To swoisty rebus, prowadzący nas w świat matki, artystki, kreatorki.” — Klaudyna Basa

Program zakłada także sprzedaż limitowanej edycji naczyń, sample wzorów oraz outletowych egzemplarzy; na pierwszych gości czekają pachnące kompozycje kwiatowe autorstwa Klaudyny Basy.

Wejdź porozmawiaj i zainspiruj się muzyką oraz ofertami

Pop-up KLO to nie tylko wystawa — w godzinach wieczornych przestrzeń ma sprzyjać tworzeniu contentu i rozmowom przy scenografii przygotowanej przez organizatorki. Playlistę na wydarzenie skomponowała Julia Przybora, a goście otrzymają poczęstunek i specjalne oferty. Patronat medialny objął magazyn F5, partnerem wydarzenia jest Studio Ant, a patronat honorowy przyjęła Prezydentka Miasta Kielce Agata Wojda.

na podstawie: UM Kielce.

Autor: krystian