Google Ads czy Face Book Ads?

Dopiero rozpoczynasz promocję swojej firmy w sieci i nie wiesz, na jaki system reklamowy się zdecydować i w jakim przygotować swoją pierwszą kampanię reklamową? Zastanawiasz się nad tym, który z nich wybrać i w którym przygotowanie kampanii będzie skuteczniejsze? Odkryj możliwości reklamowe obu systemów reklamowych! Więcej informacji znajdziesz na AdsAcademy.pl

Korzyści z reklamy w systemie Google Ads 

Google Ads to system reklamowy, który jest starannie przemyślany pod względem konfigurowania kampanii reklamowej.

Ten system reklamowy pozwala na wykorzystanie wielu opcji reklamowych, a nawet umożliwia przygotowanie kampanii z wykluczeniami np. konkretnymi rodzajami urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.  Każdy użytkownik może zareklamować w nim swoją firmę lub usług bez konieczności ustalania minimalnego progu budżetowego tak jak jest to wymagane w przypadku systemu Facebook Ads.

Ogromną zaletą tworzenia reklamy w systemie Google Ads jest to, że płacisz realnie dopiero wtedy, gdy potencjalny klient kliknie w Twoją reklamę. Wysokość budżetu reklamowego powinna być ściśle dopasowana do celu Twojej kampanii.

Natomiast sam system umożliwia użytkownikom tworzyć i wygodnie analizować kampanie reklamowe i pozycjonować firmy na konkretne słowa kluczowe. Jedną z jego największych zalet jest tzw. kierowanie kampanii, czyli możliwość dotarcia do użytkowników o konkretnych zainteresowaniach.

Jak dokładnie działa przygotowanie kampanii reklamowej w Google Ads?

Potencjalny klient wpisuje w okno wyszukiwarki konkretne słowo kluczowe, na które pozycjonowana jest Twoja kampania. Szybko odnajduje informację o Twojej firmie i na podstawie atrakcyjności oferty czy całokształtu kampanii może kliknąć w link sponsorowany. Jeśli kliknie w link reklamy – system pobiera opłatę w ustalonej wysokości.

Jaka jest jedna z najważniejszych korzyści, która różni system reklamowy Google Ads od systemu reklamowego Facebooka? Jako przyszły reklamodawca musisz wiedzieć, że system Google Ads nie przewiduje ograniczeń w postaci minimalnych wydatków na reklamę.

Samodzielnie decydujesz o tym, jaką kwotę chcesz przeznaczyć na swoją pierwszą kampanię. Jeśli jednak nie potrafisz określić budżetu reklamowego dla swojej pierwszej kampanii, to dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z profesjonalnego wsparcia doświadczonego freelancera.

Dlaczego warto wykorzystać potencjał płatnej kampanii w systemie Facebook Ads?

Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej dla Twojej firmy w systemie Facebook Ads wiążę się z wykorzystaniem wielu możliwości reklamowych.

Najpierw warto bardzo dokładnie określić cel główny kampanii i specyfikę grupy docelowej klientów, do których chcesz dotrzeć w ramach przygotowywanej kampanii. Ogromną zaletą tego systemu jest dużo więcej opcji i możliwość stosowania rozbudowanych wykluczeń na etapie ustawiania kampanii reklamowych.

Odkryj możliwości reklamowe rozmaitych systemów w sieci 

Jako przedsiębiorca masz do wyboru ogromne możliwości reklamowe w poszczególnych systemach reklamowych, które warto najpierw dobrze poznać, zanim zlecisz przygotowanie i skonfigurowanie swojej pierwszej płatnej kampanii reklamowej.

Pamiętaj o tym, że Twoja kampania będzie skuteczna tylko wtedy, gdy będzie umiejętnie skonfigurowana i będzie uwzględniać cel, który chcesz osiągnąć w danym systemie reklamowym.